Alla inlägg under juni 2015

Av Jenny - 19 juni 2015 17:39


 

Detta är endast för dej JONAS!

Som läser min blogg, de tarckar jag för men du kan hålla dina snuskiga

kommentar för dej själv!

 

Vill inte ha dessa kommentarer och detta är bara en varning du får.

Nästa steg gör jag en polisanmälan!

 

Hoppas du fattar att jag menar ALLVAR!

 

VILL INTE HA MED DEJ OCH GÖRA VARKEN I SÄNGEN ELLER PÅ MIN BLOGG!!!

Av Jenny - 17 juni 2015 22:56


 

Japp jag skojar inte!

Mina booobs har förökat sej som fan under vintern. Vetofan vad som hänt men inte så konstigt kanske med tanke på ingen aktivitet alls under 3 månader.

Så från D kupa till E kupa och det fattar ju all avad de betyder.

Bye bye beach 2015 :(.

Mina bikinis kan jag inte ha elller jo jag kan ju ha trosdelen men booobs delen är 2 nummer för smått.

Men som tur var hittade jag jättefina på HM, ja tro de eller ej men HM hade storlek 80E till mej. Och snygga va dom med och VIT . 

Så de kanske blir stranden för mej ändå med mina jättebooobs:)

 

Jah alivet rullar på, mitt livrullar på i ensamheten. har nog precis vant mej vid att vara helt själv. Känns konstigt att inte ha några kids alls hemma och jag letar ständigt varje dag efter ett rum extra här hemma MEN.

Det är ju bara en 2:a .. hm 

 

Kommer jag vänja mej mån tro med tystanden. Kommer jag vänja mej utan gapet.. - maaaaaammmmaaa

-mammmaaa

-mammmmmmmmmaa

-gaaaaaaah

-guuuuud vad jobbig du är

-Hållll tyyyyst

-+Stööööööööör inte

-mammmmaa jag är hungrig

-Vad blir de för maaaat

-Mmmmaaaaammmmaa


Oavsett var man var så kom de Mammmmma , satt man på toa så ropade dottra. va man på balkongen så ropade hon.  hahha nu kan ja lee åt de men då.

Tyckte man de var jobbigt och kände att man aldrig fick tid alls till sej själv.

 

Och nu har jag all tid i världen och är ändå inte nöjd.

 

De närmar sej Midsommar afton och med barn utflugna o skapat sej egna liv så blir det nog den första som jag inte har nåt planerat på alls.

Iof förra året så skulle jag fira det med gubben som jag precis träffat men han drog i väg med en kompis och körde runt på han. Så jag var ensam kvar. Lite taskigt kan man tycka.

Men jag fick hem min goa granne så vi satt där o hade skoj fram till småtimmarna.

Ja för gubben var ju borta hela kväll o fram till en tolv tiden.

Hm o de skulle inte ta så lång tid sa han.

Hmm de skulle han ju fått för hahha

 

Så det får bli en ensam midsommar. Dansa runt stången kan jag väl inte göra själv haha

Skulle ju se för roligt ut.

Eller skulle nog se skumt ut. Ja gubben kommer väl hem. men han verkar inte heller ha några planer han vill nog mest sova ihop med hunden om han får som han vill hahha

Men bolaget nästa imorn om jag blir sugen på en liten blå kall.

Mmm Falcon e de bästa :)

 

Ha en trevlig midsommar på er allihop om vi inte hörs innan dess.

Kram :)

 

 

 

Av Jenny - 11 juni 2015 16:57


 

 

Tjoo igen :)

 

Jag må vara en kämpte då jag än igen och igen har valt livet.

Men ändå kan jag inte låta bli och tänka på vad ja ska göra med livet?

Vad gör man när barnen växt upp och dom klarar sej själv.

Har ju alltid tagit hand om dom och nu står dom på egna ben.

'

Får väl ta hand om min barnsliga karl och fostra han lite hahaha

 

Nä skämt och sido, idag känns de ok och idag känner jag att jag VILL leva. Men just idag.

 

Tack go J för du tog ahnd om mej när de var som värst , även om inte ens du kan gissa vilka mörka tankarf jag har så är det skönt att vara med nån som inget vet om mej och lossas vara den lyckliga:)

 

Detta med flytten tog MUSTEN totalt av mej.

Panik attack efter attack har jag haft men jag vet oxå att jag kör igång med 200 % istället för liiite bara.

men när ska man lära sej de?

När ska man lära sej och ta de lugn och ta de i MIN takt som det ska vara?

 

Tack D för dina fina och stödjande ord. Känns skönt att folk bryr sej, det gör mej lite bättre.

Har få änglar runt mej som bryr sej och dom är jag rädd om <3

 

NJUT av det fina vädret vi fått, de ska jag göra nu :)

 

Av Jenny - 4 juni 2015 11:07



Hej o hoj.

 

Flytten är n klar och mn dotter har oxå flyttat klart.

Bara städningen kvar som jag hyrt städfirma åt. För de orkar jag banne mej inte göra själv denna gång.

Bara hoppas dom godkänner mina " lagningar " Annars blir de dyrt.

 

Igår var en hemskt dag, pendlade mellan tårar och torra ögon.  Grät till och med till robinson, ja då är det illa. Jag som sällan gråter numera.

 

Allt är bara så jobbigt just nu. Mest av allt är nog denna ensamhet som slagit till mej hårt. 

Ensamheten av att inga barn är hemma. 

Ensamheten av att gubben inte är hemma.

Trodde de skulle bli skönt utan knoddar men nu funderar jag på om jag ändå gjorde rätt. Min dotter kanske skulle flytta med.

 

Men å andra sidan så är hon ju stor nu och är flygfärdig.. Men tankarna går ändå.

Tur jag har min lilla hund som sällskap , veto fan vad jag gjort annars.

 

Pendlar mellan att vilja leva och inte leva. Kämpar för att behålla mitt liv här på jorden bland alla andra och det tar i mot kan jag lova.

Vet inte vad jag lever för riktigt just nu.

Sitter ju bara o häkar i min lgh, orkar inte ens plocka upp saker då jag vill att HAN ska vara med och göra det tillsamman med mej.


Men de går ju inte då han jobbar och nu denna vecka kör han 5 dagar.

Jag är inge bra på förhållande alls men att ha ett helg förhållande är jag absolut inte bra på alls.

Blir liksom inte han och jag. Tanken har slagit mej att bo särbo då kan man ses när man orkar och har lust och jag har mitt hem och han har sitt.

Vet inte om det skulle vara någe bättre då de är typ så vi har det nu. Ses bara på helgen. Och då är man så upptagen med varann så då har man heller inte tid att träffa vänner.

Och han är så trött så han orkar inte göra så mkt mer än och vara hemma och slöa.


Han sa själv att han ville bli mera involverade hemma i vårat hem, men hur lätt är de när han inte är här.

Jo han tyckte jag skulle ringa han och fråga om saker som jag ställer här eller där.

Äre bara jag som är surig och tycker det är besvärligt.?


Mår illa av livet. trivs inte i livet.

Kan inte andas.

Vill jag leva?

Vill jag leva?

Vill jag leva?


Upprepas de i mitt huvud.

Han säger bara att jag ska ringa nån vän, vem är vaken kl 12 på natten och vill tala med nån som bara gråter?

Jag ringde psyk igår men dom hade inte tid.

Han säger jag ska ringa psyk igen. 

Lätt och bara lämna över det på andra känner jag.

Men jag har alltid klarat mej själv, oavsett va de handlat om.  Men trodde för en stund att va skönt att alltid ha nån när jag träffade HAN. Men så var ikke fallet. 


Svårt för HAN och finnas där 24/7när han är långt bort på ett jobb som tar ALL hans vaken tid. Även när han är hemma.

Han pratar inte om nåt annat och så ringer det hela tiden arbetskollegor som vill surra skit.

Ja så ser mitt liv ut.


Känner mej sjukt förvirrad och funderar hela tiden vad jag ska göra med mitt liv?

Kidsen är ju stora så dom behöver mej inte på samma sett längre.

Hunden kan man inte hålla med hela tiden, stackars hund i såna fall.

Jobbet , ja där är jag ju inte ens då jag inte klarar av det.

Känner inget mål alls med att komma tillbaka.

Vill jag ens komma tillbaka?

Skaffa en liten till, nä det orkar jag inte med och vara ensam mamma igen för det är ju precis vad de blir av de, då han inte är hemma på veckorna. Så det är uteslutet!!


Ja så vad ska man göra med livet. Hänga med vänner?

Ja du om jag då hade så många vänner här. En som jag träffar typ varje vecka en stund med min hund och hennes hund.

En tjej till som jag träffar lite då och då men hon har fullt upp med sina kompisar och skola och jobb. Så hur ska hon hinna umgås med mej på veckorna.

Ja sen va det slut på den kretsen.


Så mitt liv  är rätt så tomt just nu.

Precis som min själ.

Jag är helt slut och tömd på energi.


Vill jag leva?



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards