Direktlänk till inlägg 12 april 2016

Äntligen sovdags

Av Jenny - 12 april 2016 22:17


Hatar dom här dagarna när man är helt själv . Fan ta dom .
Ja gubben ligger då ute på jobb på veckorna o det suger pung.

Men men han trivs ju med det så inte mkt och göra .
Är ju då sjukskriven till september och livet blir ju inte roligare när man inte kan göra så mkt för det gör ont överallt , eller så sover man inte , eller så har man en jävla huvudvärk så man blir galen för att nacken värker.
Ibland undrar jag varför man lever ?
Undrar vad man ska göra ?
Är det bara för o föda generationen vidare ?
Ja den delen har jag lyckats med får vi se om mina barn får några barn , hoppas det dröjer ett tag .

Nä och allvarligt , är man på jorden bara för att föda barn , jobba . Och jobba för att få mat på bordet , jobba för att kanske kunna ha lite kul för dom sista slantarna .

Nä jag är rätt så förvirrad just nu o livet .
Livet ? Vad är livet ?

Tänker på min lilla mamma som inte orkade med livet längre .
Hon ligger och vilar så tryggt med sin bror under en björk , fint va ?:)


Saknar henne rätt så mkt , trots att jag knappt kände henne mer än när jag va liten . Hon gick bort för 8 år sen i år . Det va riktigt tungt men hon valde spriten före oss barn .

Hade velat känna min mamma , för allt jag minns va gap och skrik och att hon låg full nånstans , som när jag fick körkort så fick vi åka runt och hämta henne på massa fylle ställen . Uff nä ingen kul barndom inte .

Känner mer så ensam, den här veckan är det verkligen bara jag o hundarna , min son är uppe i Åre och åker slalom . Och min dotter hon finns ju alltid nära mej men ändå är jag så ensam , varför jag känner så vet jag ej .

Har så sjukt ont här och där men när det fina vädret kommer vill man ändå försöka göra nåt kul även om jag får sota för det nu så äre gött och komma ut lite .

Idag drog vi till skogs , hundarna och jag , gick nog mer än en timme , mm för nu snarkar han gott lilla Sune :)


Sune är min bästa vän <3 .

Det börjar ta sej på toa även om vissa av gubbarna inte fattar att man ska dra igen dörren så man slipper få ett astma anfall som jag nästan fick idag , fattar dom inte att när man slipar att det far runt skit överallt .
Nä ingen som helst respekt .
Så fick dra i mej massa extra puffar så jag slapp hosta upp tarmarna .

Imorn är en ny tråkdag får se vad man hittar på då .
Nepp dags och försöka sova igen , även om det bär mej imot .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards