Alla inlägg den 7 april 2016

Av Jenny - 7 april 2016 21:41


Allt blir så mkt lugnare och skönare när han är hemma , vi har myst och pratat och pratat i timmar .
Som när vi åkte ner till Varberg förra veckan , inte ens radion på .
Och när vi åkte hem tog vi de lugnt o vi båda efter vi nästan va hemma , att vi bara har suttit o babblat i 5 timmar utan radion , det är nog unik får jag tro . Ja för vi jag så mkt o prata om fast vi vet inte vad vi babblat om egentligen ;)

Han blev hungrig och gjorde mina eller hans favoriter mackor :)


Stekt ägg och stekt macka i mkt smör , den gillas :) så enkel o så smarrig .

Jag själv jag tappat matlusten totalt , åt en macka till frukost idag och det är allt .. Går bara runt o gäspar på min nya medicin ;)
O inte sover jag på dom heller , bara gäspar . Kroppen är trött men skallen vill inte vara med .

Fick en fiiiin present av gubben när han kom hem idag .
Jag släkt forskar och använder mej av ancestry mest men arkiv digital är en gruva när man forskar . Finns större arkiv men ancerty använder jag och sparar av typ som länkar så jag kan gå tillbaka och kolla igen det jag hittat .
Men efter arkiv digital är så dyrt så har jag bara köpt för nån vecka när jag som mest behöver det och för några dagar sen släppte dom ett större register .
Meeeen så dyrt för mej men gubben gav mej det , för ett helt år !!
Ja dryga 1500:- kostar det för o få tillgång till allt deras material .
Så ingen är gladare än mej :)
Tack mina fina rara <3.

Nu ska vi dra en film o hoppas jag får sova inatt .
Hoppas ni får sova så gott och tack för ni läser min blogg . :)

Av Jenny - 7 april 2016 14:35



Redan klockan 12 idag så var dom klara med badrummet , så det har vart mkt lugnt och skönt hemma .
Hundarna vilar upp sej från allt dunk , har vart och tagit mej en liten dusch i den andra lägenheten som vi har till låns och som vi står i kö på .
Man kan ju tycka att vi kunde få ta den men ikke , nåt nytt kösystem så vi får vänta och vänta .
Det är någon före oss som har mera poäng så med min tur så får vi den nog inte .

Kan ju tycka att vi bor lite trångt , vill ju ha så jag kan få ett fin bord och stolar så man kan bjuda hem folk på middag och lite gott o dricka , men kanske finns plats här , ska mäta och kolla mer när gubben kommer hem .

Åå vad det pirrar i magen för snart är han här , mannen i mitt liv.
Ja han är mannen i mitt liv .
Det bästa som hänt mej förutom mina två barn <3
Kärlek på hög nivå .



Bilden talar nog för sej själv.

Nu blire och vänta tills han kommer , hörs snart igen :)

Av Jenny - 7 april 2016 08:41

Jaha jamenvisst, bara för man bestämt hund träff idag så regnar det :(.


Milo min fina gillar inte regn , fick bära honom runt på morgon rundan.


Och vilket uppvaknade , bygg gubbarna skrämde både mej o hundarna. Jo dom började o slipa väggarna med ett jävla liv , toan är ju så klart vägg i vägg med sovrummet.
Suck o stön, va bara o försöka skrika åt dom så jag fick gå upp o ut med mina små .

Ja jag vet inte hur jag ska stå ut , elr hundarna ska stå ut , eller vart vi ska ta vägen , kan ju inte våld gästa folk varje dag :(.

För några veckor sen började en ny serie , Maria Vern.
Hon är sjukt bra som skådis . Bara älskar henne o så är hon naturligt snygg oxå :)

Så nu har jag ett avsnitt att se som gick igår o det får bli dagen början .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards