Alla inlägg den 20 april 2016

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14


Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan .
5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bilen så vart sjutton skulle jag göra av hundarna . Jo Sune är ju en sån duktig vovve så han fick vara hemma o vakta o lillen fick åka med mej .

De blev snyggt med dom nya sommar fälgarna , dock e bilen så skitig så fy . Inte tvättad på två veckor nu , usch o fy . Mm de gillas inte av N , nä bilar ska tvättas minst en gång i veckan .

Ja o när jag åkte från verkstaden så paja ju bilen så klart !! Hörde bilburen skramla som fan och stackars lilla hunden va ju livrädd , så han fick åka i baksätet , o skyddad hm inte bra . Men de fick ju bara gå .
Ja men visst vare samma fel som sist , stöt dämparfästet som lossnat igen på samma sida , så jag brumade i väg till verkstaden där dom fixade det sist och som tur va , så blev det en garanti byte . Puh första gången till verkstan och det inget kostade .

Fine bilen . Hel och lagad igen och mammi kan brumma till skogs igen .. Mohaha med lågprofil , gillas inte av gubben men får väl smörja han på någe sätt haha


Så dagen har bara rusat iväg så när jag äntligen kunde slå mej ner i soffan och även få i mej nåt att äta va ju kl redan 17 .
O värken va där den ska vara . Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen , kan inte sova , inte slappna av , inte gå inte sitta .
Blir bara som ett stress moment , hatar dessa dagar och veto fan hur jag ska överleva detta heller .
Är i vart fall sjukskriven till september och hade även ett mycket bra samtal med min handläggare på f-kassan .
Kände att hon förstod mej och jag behövde inte kriga för min rätt att få vara sjukskriven , fast det har jag nog aldrig behövt ändå .
Som hon sa när vi pratat klart , sånt här tar tid och det får ta tid .
Hon berättade att mina chefer på Bring hade ringt henne och ville ha ett rehab möte . Men hon hade sagt nej då hon visste att jag får i samtalsterapi . Och dom hade även sagt att dom ville ha mej tillbaka ..
Puh de ska jag inte säga nåt om men , har man bara ringt två gånger på två år så känns det inte så välkommet tillbaka direkt .
Man är väl inte så mkt värd när man är sjukskriven och sen dessutom är tjej på mitt jobb .

Förstår inte ens varför jag är vaken , då jag är så trött så jag knappt ser nåt men vill vänta lite på gubben , han ska väl äta och duscha innan han ringer och säger gonatt .

I vart fall är jag så glad att äntligen slippa denna renovering . Puh nu är toan klar och fint blev det . Trots massa missöden :-)
Har tyvärr ingen bild idag men kan fixa en imorn :-
Så nu ska vi fixa nytt dusch draperi och annat till toan så det blir ännu finare :-

Gonatt på er :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards