Alla inlägg den 15 april 2016

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej .

Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :)


Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på visningen så den är vår .
Vi har väl mer eller mindre bestämt o flytta upp men det beror på när vi får ta den . Dom snacka igår om 1 juli men orka flytta mitt i sommar liksom .
Nä det sa vi ifrån om eller jag . Det får bli nu i maj elr första juni .
Så tanten som sköter detta kommer vid 11 idag så får se vad hon säger .

Fattar inte denna tomhet .. Den känns lite oroande , inget är kul , hatar o vakna på Mörra och känna att jag önskade det var kväll så jag fick sova igen .
Men det är så jag känner .
Kan det vara mina nya piller som gör mej trött, att jag vill sova för jag är sliten .
Inte sovit en hel natt på över 2 år . Utan ständiga mardrömmar , vakna i panik , vakna av att man är helt dyngsur av svett , elr gå på toa .

Den senaste veckan har jag faktiskt sovit , tro det eller ej .
Så pillren funkar :)

Visst jag är så klart super glad när min man kommer hem , men ändå är glädjen tom på nåt sett .
Samma med annat oxå , glädje finns där men den är tom .
Och detta började innan jag fick mina nya piller så det kan det inte heller vara . Vart så här i typ 3 veckor . Inget är roligt och vill inte göra nåt heller .

Uj vad det snarkas här , till och med lilla mini drar små små snark ljud .

Gomorgon förresten :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards