Direktlänk till inlägg 6 april 2016

Så va det natten.

Av Jenny - 6 april 2016 22:01

Gud va skönt att denna dag är slut. Inte många timmar kvar innan mitt hjärta kommer hem igen , å va vi ska mysa :) .

Så här vackert har vi det på toan , usch o fy , bara be till Gud att det går fort o inte tar mer än två veckor .
Vet inte hur mitt psyke ska klara av allt damm, bygggubbar, svett lukten o alla maskiner som låter :( .

Men får väl hitta nån slags kämpar glöd imot detta .
O till råga på allt , så äter dom både frukost och lunch i min HALL , what? Gör man så ?
Nä tydligen hade alla på företaget vått och torrt blivit informerade om man inte ska äta hos sin kunde !
Mkt märkligt !

Så har hundarna intagit sina platser , från att sova i en 80 säng hos gubben igår natt så ska det bli skönt o sova i våran stora mysiga säng :)

Så här bor vi :)

Imorn blir det förhoppningsvis en promis med en vän , bara vädret tillåter . Hålla tummarna att det är bättre än det var idag , bara regn o rusk.

O så kommer han med stort H . :)

Idag har jag i vart fall valt att leva , återkommer om detta nån dag .

Simma lugnt .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards