Direktlänk till inlägg 7 april 2016

Typiskt ...

Av Jenny - 7 april 2016 08:41

Jaha jamenvisst, bara för man bestämt hund träff idag så regnar det :(.


Milo min fina gillar inte regn , fick bära honom runt på morgon rundan.


Och vilket uppvaknade , bygg gubbarna skrämde både mej o hundarna. Jo dom började o slipa väggarna med ett jävla liv , toan är ju så klart vägg i vägg med sovrummet.
Suck o stön, va bara o försöka skrika åt dom så jag fick gå upp o ut med mina små .

Ja jag vet inte hur jag ska stå ut , elr hundarna ska stå ut , eller vart vi ska ta vägen , kan ju inte våld gästa folk varje dag :(.

För några veckor sen började en ny serie , Maria Vern.
Hon är sjukt bra som skådis . Bara älskar henne o så är hon naturligt snygg oxå :)

Så nu har jag ett avsnitt att se som gick igår o det får bli dagen början .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards