Direktlänk till inlägg 7 april 2016

Kvällsmackan på ingång .

Av Jenny - 7 april 2016 21:41


Allt blir så mkt lugnare och skönare när han är hemma , vi har myst och pratat och pratat i timmar .
Som när vi åkte ner till Varberg förra veckan , inte ens radion på .
Och när vi åkte hem tog vi de lugnt o vi båda efter vi nästan va hemma , att vi bara har suttit o babblat i 5 timmar utan radion , det är nog unik får jag tro . Ja för vi jag så mkt o prata om fast vi vet inte vad vi babblat om egentligen ;)

Han blev hungrig och gjorde mina eller hans favoriter mackor :)


Stekt ägg och stekt macka i mkt smör , den gillas :) så enkel o så smarrig .

Jag själv jag tappat matlusten totalt , åt en macka till frukost idag och det är allt .. Går bara runt o gäspar på min nya medicin ;)
O inte sover jag på dom heller , bara gäspar . Kroppen är trött men skallen vill inte vara med .

Fick en fiiiin present av gubben när han kom hem idag .
Jag släkt forskar och använder mej av ancestry mest men arkiv digital är en gruva när man forskar . Finns större arkiv men ancerty använder jag och sparar av typ som länkar så jag kan gå tillbaka och kolla igen det jag hittat .
Men efter arkiv digital är så dyrt så har jag bara köpt för nån vecka när jag som mest behöver det och för några dagar sen släppte dom ett större register .
Meeeen så dyrt för mej men gubben gav mej det , för ett helt år !!
Ja dryga 1500:- kostar det för o få tillgång till allt deras material .
Så ingen är gladare än mej :)
Tack mina fina rara <3.

Nu ska vi dra en film o hoppas jag får sova inatt .
Hoppas ni får sova så gott och tack för ni läser min blogg . :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards