Alla inlägg den 24 april 2015

Av Jenny - 24 april 2015 11:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 24 april 2015 01:21

Av Jenny - 24 april 2015 00:26


 Hej bloggen:) 

Har svårt och sova igen och som vanligt, o ingen karl som kramar om mej heller.. helt tomt och ensamt. Bara hunden som håller mej varm men inte med den sociala biten.

Kommer gå crazy på detta med att han ska ligga ute varje vecka, vet inte hur jag ska stå ut, pallar vårat förhållande detta?

Han hade inte så mkt erfarenhet av förhållande när han träffade mej och nu kör han bara på och tackade ja till detta jobb.

Kan inte minnas att han inte ens har frågat mej vad jag tycker om de alls. Men å andra sidan är han en vuxen männsika som bestämmer helt vad han vill göra själv.

Men att lämna mej med gråten i halsen och bara dra och jobba, knappt går och få tag på han, ringer man så är han stressad till tusen. Oftast bara sms vi kör hela dagen. Ja, han ringer och säger gonatt men då är han så trött så han inte orkar prata. Men de är ju förståligt efter nästan 12 timmar arbete om inte mer.


Men när finns de plats för mej då?

Är han bara egotrippad och tänker på sej själv? Är jag bara ego o tänker på mej själv?


Känner ärligt att han trivs med det han gör, inte alls den där saknaden som jag kände va han förut.

Vill jag ha de så här?

Vill jag sova själv största delen av tiden?

Vill jag ha en telefonkontakt bara med min kille?


Många frågor som snurrar i huvudet.. mest av allt så snurrar ju saknaden av en kille som jag älskar jätemkt men är allt detta värt de? För lite mer pengar och förmåner och firmabil?


                                                              Gonatt!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards