Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Kvällsmyset på G:)

Av Jenny - 26 april 2015 21:00


 

Nu är kvällsmyset på g.. sista kvällen med gubben innan han lämnar oss.

 

Haft en mysig dag och kväll, kollade på filmen American Sniper, den va väl hystad men hade kunnat vart lite bättre med tanke på betyget den fått. 

Sprang även en sväng på marken som är de BIG monent här i det lilla samhället :) 

Köpte med oss massa bröd för en hndrig och hittade ÄNTLIGEN en brödkorg, så jäkla svårt och hitta en sån. Ja de är sant har fan letat som en tok men idag hittade vi en fin o duglig på marken.

O så förståss blev det massa marknadsgodis och strumpor :) man kan inte gå på en marken utan att köpa strumpor :)

 

Och sen denna jävla värk jag har som fan gör mej både galen och helt mupp.. orkar ringa och klaga på detta. Enl min läkare så är de fibro men jag tror på nåt mer reamutaiskt. Men de är ju läkarna som bestämmer de.

tar lite smärstillande ibland men hjälper inte så mkt.

 

Är nervöös som hell för vad läkaren ska säga imorn. Hoppas de är en bra läkare som jag kommer bra överns med eftersom jag ska ha den ett bra tag nu framöver. Så jag kan bli läkt nån gång.

Inatt sov jag en hygglig natt, vaknade dock ett par gånger men är ändå mer sömn än vanligt. Min gubbe fick mej och hämta ut lite sömnpiller så ska prova de och se om de funkar. Så man kan sova en hel natt utan att vakna av krömpor elr mardrömmar elr ångest.


Nu har vi bäddat ner oss så nu blire de en bra film och lite myyys :) För det behöver jag och är värd det :)


Hörs imorn antar jag efter mitt läkarbesök :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards