Direktlänk till inlägg 29 april 2015

Dagens Fummel och rummel.

Av Jenny - 29 april 2015 22:02



Gick även bra hos min psykoterapet igår, som jag går hos varje tisdag. 

HOn höll med läkaren om att jag ska ut och arbetsträna, och jag har även känt lite på de och de känns helt ok. Och hur nu upplägget ska se ut vet jag inte än eftersom jag jabbar 11 timmars pass varje dag i 4 dar i veckan. 

Men de löser sej nog på någe sett, tror inte att jobbet kommer göra det svårt för mej utan snarare lättare och kommer nog vara medgörliga :)


Ååå äntligen har jag hitta mej en serie som jag vill se. The 4400, en skitbra serie som är grym på alla sätt, sjukt många avsnitt men det bästa är att serien är klar och alla avsnitt är ute. Så man behöver inte vänta på att det ska komma nya. Hatar och behöva vänta! Så nu maler jag avsnitt efter avsnitt :) I just love it :)

 


Denna värk gör mej galen i mellanåt elr jämt men det hindrar inte mej nu från att gå ut och gå, fan den som ger sej. Får svinont i höfterna när jag går, känns som jag går på järnpinnar som sticker upp i höften men de är bara knalla på. Mår ju sämre av att inte få min dagliga promis och sen till råga på de så har man ju lagt på sej lite vikt, tack vare sjukskrivingen men oxå sambokilon.

HA trodde väl inte de fanns jag, man har ju hört sånt att folk gått upp i vikt av att man träffar en ny och glor på tv o äter massa gott. Ujj va rätt dom har haha. För både jag och gubben har ju då ökat i vikt blää.

Men nu ska de jobbas på, går spåret varje dag nu, 5,6 km :)

Så nåt ska väl hända :)


På min lilla runda idag , hittade jag en svin söt liten kotte :) hahha ja, så den va jag tvungen och ta med mej hem, men gick där o funderade på vart jag skulle gör av den?.. men kom ju på att jag kunde ju plocka mer och ha på mitt ljusfat i köket. Så, så blev de :)

 

Jag har svart tema i mitt kök men då har jag klickar av rött men idag hittade jag värsta fina gardinen på Dollar store, bästa butiken som finns :) O  idag hade dom rea på vissa gardiner. Halva priset så jag shoppade ju de så klart :)


Hann oxå besikta bilen, och den gick igen med blank papper. Fick även beröm för en välvårad bil :)

De gillas :)

 

Så nu ska vi vårda den lite mer, min lille bil skrutt:)


Imorn kommer min skrutt kille äntligen hem, han har vart borta sen i måndags på jobb men nu e veckan slut och man kan få lite helg med han :)

Min stora kärlek   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards