Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Jenny - 5 maj 2015 10:04



Gomorgon kära blogg :)

 


Hela tiden kämpar man för sitt liv, andra kämpar mera.  Det är liksom meningen, allt liv på jorden kämpar för att överleva sin dag. 

Jag kämpar idag med att inte dö av ett jävla illamånde/magont. Palla inte och ta mej till min psykoterapet idag. 

Så blir hemma och kurerar mej istället men ack mycket bättre väder idag, eller jag de regnar ju inte i vart fall. Så jag och lille sune ska ut på våran lilla promis senare :)

Vem vet och kanske hitta mer saker i djupa skogen :)

 

 

Tack alla för igår :) De var rekord på min blogg med flest besökare. Jag låg på plats 21 som bäst och bäst blev det 23 :D Av 100 bloggare.

Det var lite kul :)

 

Nu blire en cigg och lite te. Vad blir de för frukost hos dej ?

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards