Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Jenny - 30 maj 2015 11:45


 

Äntligen är vi färdigflyttade för denna gång :)

Ja vi har ju lite smått kvar men allt är kastat som skulle kastas och allt som ska vara i förrådet är i förrådet. Och alla saker som ska vara här,är här.

Bara lite smått kvar som sagt.

Men nu är vi helt sluta, hållt på hela veckan och gubben har ju jobbat hela veckan så han är ju med helt slut.

Men nu kan vi ta det lite lugnt och mysa i höstmörket.

Aa just de är ju sommar ;)

De va längensen jag tänt ljus hemma när de är sommar ..

 

Eller tror aldrig de har hänt faktiskt. Va äre som händer med vädret , när jag g¨r ut med sune så är det ju nästan som jag behöver vinterjacka på mej, eller jag tar på mej den på kvällen för det är ruskigt kallt då.

 

Aja får väl hoppas att sommaren kommer snart  så en kan sola och bada lite :)

 

 

Plcokade in årets finna syren bukett idag, dom är ju bara för fina dessa blommor och luktar gott gör dom oxå.

Ja visst har ju glömt bort liljekonvalj, hmm hoppas dom inte är överblommade.

 

Springer runt med min magkatar men nu är jag även törr i käften som fan, och bänd uppe i gommen, har haft så från och till ett tag men nu är det varje dag. Förut höll de i sej någa dygn.

O så är jag torr neråt i halsen så jag har svår och svälja på mörra när jag vaknar.

Och ett nytt fenomen, så sjukt torr i ögonen oxå, kan typ inte se när jag vaknar, allt är bara som en dimma i typ 20 minuter innan de tillslut kommer tillbaka.

Skumt med alla dessa fenomen som dyker upp på mej. Men de är väl bara och vara glad att man lever än.

Är ju inte dödssjuk i vart fall :)

Men de där med att börja jobba redan i sep känns som väldigt långt bort, har fått tillbaka mina 

monstersmärtor igen. Tyckte ju att de var rätt så lugnt en vecka eller två. Men de startade igen i veckan.. 

SUCK!

 

Aja nu ska jag vila vidare i  vårat fina nya hem :)

Tat lugnt och tänk på att solen är farlig så skydda er ordentligt ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards