Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Jenny - 13 maj 2015 22:55



Nu äre klart!

 

Jo jag har ju fått en hemsk granne som jag inte pallar att bo vägg i vägg med så förra veckan ringde jag 

och hittade en annan och nu fick jag ett samtal . ALLT är klart.

Jag får flytta ut från denna och ta den andra 1 juni :D

Hipp hipp HUrrrra va skönt.

 

Så nu ska jag och min kille få flytta ihop bara han pch jag.

Och jag ska bo utan barn för första gången.

Det är med skräckblandad förtjusning.....

Ska både bli kul men ett stor hål kommer det ju att bli i mitt hjärta, fast de är ju en resa som kommer

att starta oavsett om jag vill eller inte.

har nog förberätt mej mentalt ett bra tag.

 

Hoppas och tror det kommer gå bra för mina stora barn. Båda är ju vuxna men bara mamma som inte

kan släppa sina små odjur men detta blir nog bra för oss alla:)

 

Min dotter flyttar ihop med sin kille och han har nu fått fast jobb så det kan bara bli bättre.

Dottra har fått sommarjobb så hon kommer tjäna sina egna pengar i sommar och gå och shoppa ihjäl sej :)

 

Så nu ser jag framimot ettt stort hav av kartonger överallt och stressen som kommer komma.

Usch hatar och flytta MEN man måste göra det oxå.

 

Ser det lite som en nystart för mej och framförallt ett nytt liv med min goa kille.

Jag kommer oxå bli mkt ensam, då han ligger ute på jobb i 4 dagar i veckan men va fan han kommer ju hem

på helgen så en får passa på och mysa med dej själv och unna sej massa gött :)

 

Nu ska jag dra en bra film och bara slappa och va :)

 

Puss och kram :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards