Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Jenny - 22 maj 2015 10:49



Hej eller Gomorgon.

Fast för mej är det ingen gomorgon, haft en helvetes natt igen, en av många.

Haft ont i nacken som gått ut i migrän, drömt som en tok, hungrig samtidigt.

I morse vid 5 snåret så fick jag gå upp och äta haha jösses. undrans om man är gravid eller nåt:)

 

Igå kväll åt vi massa gott, gubben hade köpt hem massa chokladbollar. usch och tvi men,

det jag inte visste ang detta är att dom är kalorisnåla :)

Så man kan ju äta måååånga utan och må dåligt.

Och även berättade gubben att Mumsmums är nästan helt fria från kalorier. Så dom är det ju bara mumsa på :)

 

Supergoa bollar :)

 

Och så gjorde min dotter chokladpudding innan gubben kom hem med dessa så det står

nog en hel del kvar i kylen :)

 

Men de äts nog upp idag :)


O denna morgon fick jag vakna med gubben, så underbart skönt även om jag har ont i skallen så är de ju

'de bästa som finns :)

 

O lilla sune passa ju på och mysa så mkt han kan med husse :)


Men haaalllllååå Vart fan är sommaren ???

????????

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards