Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Jenny - 17 maj 2015 16:13



Underbar dag och underbar gårdag och bästa dagen när gubben kom hem <3

 


Det är en pest och pina när gubben är borta. man känner sej så himla ensam hela tiden, men den dagen när han väl kommer hem. Är som man ses för första gången.

Det pirrar i magen och man har ett helt fucking zoo där inne :P

 

 

 

Haft en helt underbar helg med massa god mat, kalas o trevligt folk.  Sånt för gärna fortsätta. Trivs osm fisken i vattnet :)

 

Och snart blire flytt bara allt klaffar som de ska ska. Så då blir det och bjuda tillbaka och ha lite mysiga kvällar på nya  balkongen :)

 

O min lille tjej har blivit stor, och hon ska med flytta från lilla mamma och till eget med sin pojkvän. Hoppas de kommer gå vägen.

Känner redan en tomhet, men nångång ska de ju ske. Och hon är stor nog att klara sej själv nu . 

Men jag blir väl som alla mammor.. extra mammig och kommer och fixa och dona :)

  

Hon är väl för vacker lilla tösabiten, hon har jag verkligen fått för mina synder, eller så är hon helt enkelt som mej.

Envis Envis Envis och vet var skåpet ska stå när det behövs :)

 

Iadg blir de söppa på bordet med scones. Har dragit på mej en jävla magkatar.

Ja jag får väl skylla mej själv. Vet ju att stress inte funkar så bra på mej och kände ju att nåt var på g.

Och bättre blev de ju inte med lite alkohol i kroppen. 

Jaja man lär sä länge man lever. Blir och ringa läkaren imorn och få lite starkare piller.

Är det inte det ena så är det, det andra.

 

Stress lönar sej inte!

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards