Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Dags för träff med länsstyrelsen.

Av Jenny - 4 maj 2015 13:22



Hej Boggen ;)

 

Vaknade av att de ringde vid 8 men svarade inte utan sov en stund till men vaknade igen av att det ringde.

Det var länsstyrelsen som ville ha kontakt med mej ang djuret jag har hittat i skogen som de finns bild på från tidigare inlägg.

Han skulle komma ut i eftermiddag och ta sej en titt. Ska bli spännade som fan men troligtvis är det väl inget mer roligt än en räv jävel hahah.

Men han sa oxå att de antaglkigen var en hund elr en räv och varg kunde det ju absolut inte vara. Då sa jag varför inte. Han kontra mej med att säga hur stpr eb varg är.. och de är väl klart jag vet hur stor en varg är men dom föds ju inte så stora sa jag till han.

Då jag även sa att de kunde ju faktsikt vara ett ungt djur oxå. Och de höll han ju med om och harklade sej lite. 

Alla dom jag pratat med ang detta har sagt som han att de inte kan vara en varg bara för det är för litet , men vadå alla djur föds ju inte stora,. Det äör ju nåt dom måste ha missat , djur kan ju faktiskt dö innan dom blir fullvuxna.

 

Igår tog vi oss en sväng till skåle klint. pust och fy vad tufft det var och ta sej upp, vägen är bara 600 m dit men set är ju uppför hela tiden och även klippor och stenar så de var en bra kämpig väg, men tyckte nog att det var lite jobbigare neför då jag inte har 100% motorik i benen så kändes de som jag skulle tappa fotfästet när som.

Men vackert äre :)

     

Klicka på bilderna så ser ni dom i större format :) haha blev en bild med en Selfie med Selfie :)

 

Nu blire de lite vila i form av The 4400 :) innan de är dags och bege sej till skogs.

 

Simma lugnt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards