Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Det konstiga djuret..

Av Jenny - 4 maj 2015 15:42



Det konstiga djuret fick idag besök av Länstyrelsen. jag följde med han upp och visade vägen.

Han kunde direkt utesluta att de var en varg, d eb va på tok för liten för de, då vargar vid denna ålder är som fullvuxna, då valpana föds runt denna tid så skulle denna vara mindre elr större .


Men han trodde på en räv men var inte helt 100 % då de kunde tänkas vara en hund oxå. Så han skulle till jobbet och forska vidare.

Svansen var väldigt lång så troligtvis är det en jävla räv haha.

 

Dom är ju vackra dessa djur.


Så mysteriet fortsätter då gubben på länstyrelsen skulle ringa mej så fort han visste till 100 vad det var. och skulle de vara en hund så får jag fortsätta söka vidare vems hunde kan vara.


Fick mej även en lååååång lektion i hur vargar är och hur många som finns och ATT dom faktiskt är under kontroll. De var ju lite skönt och höra och man kan gå ut på länstyrelensen sida och få upp vart deras varg revir är. Om de nu är så att man ska bygga bo o ha tamdjur eller om man nu ska ha sin hund lös.

Tycker jag var mkt bra info och få idag :)

Så de var ett givande möte med länstyrelsen :)

Det tackar vi för :)


Fortsättning följer...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Ovido - Quiz & Flashcards