Direktlänk till inlägg 6 maj 2015

Kärleksmöte :)

Av Jenny - 6 maj 2015 17:06


Tjoohoo på er igen:)

 

Bara älskar och blogga, kommer på mer och mer saker och skriva och

det är så enkelt på min nya fina laptop :)

 

Kostade på mej en egen då min andra gick sönder och ur tiden totalt och nånstans måste man

ju får rum med bilder och annat skit :)

 

Sune fick komma och träffa sin gode vän idag, kände att han måste röra lite på sej och inte ligga still så han blir stel och får träningsvärk,  ja lite får han nog ändå men man måste ju röra på sej ändå:)

 

Dom är väl för goa dessa två :)

   

Bara busar och busar :) Och så får sune en utskällning lite då och då men sune bara,

jaha okej jag taggar ner :P

Tror att Bozz vill bestämma lite över Sune och Sune är ju så snäll så han låter han göra det :)

 

 

En liten vilopaus måste man ha oxå :)

 

O sen gick jag till affären och köpte sunes favoo ben :)

 

Det tyckte jag han var värd :)

 

O nu är det bara en hemskt natt till utan gubben sen kommer han hem.

Guuuuud va jag längtar efter honom. Det är så de gör ont i hela kroppen.

Ja, han är min riktiga stora kärlek. Den bästa jag träffat :)

 

Nu väntar maten på spisen,. Ja och de blir kyckling som jag i stort sätt alltid äter :)

Gott nyttigt och gott :)

 

Väl mött :)

 

 

 
 
madeleine

madeleine

7 maj 2015 00:55

De ser att ha det riktigt trevlig ihop. :) Det är hemskt att vara ensam när ens hjärta är på jobb. Men det underbara är det pirret som blir när man vet att de kommer hem och man får vara tillsammans igen.... Man tar liksom tillvara på varandra på ett helt annat sätt.... håller kärleken på topp... kramen på dig vännen min <3

http://madeleine66.blogg123.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards