Direktlänk till inlägg 9 maj 2015

Sjumilkliv.

Av Jenny - 9 maj 2015 15:53


Idag är det fan KAOS på både ena och andra sättet.

Försöker just nu ch få ihop det på alla sätt så vi alla kan vara nöjda och belåtna med en ev flytt men känner mej motarbetad.

Min dotter och hennes kille va och kolla på en lgh igår som jag hade ordant då dom behäver en sprak i arslet för och ens lösa nåt.

Men dom ville kolla på den så vi gick dit igår, då tyckte för det första inte gubben att jag ens skulle följa med.

Vadå är det inte bra och ha med sej nåt stöd första gången man ska kolla på en lgh och lära sej allt?

 

Sen när vi hade kollat så vart ju min dotter eld och lågor så klart och hon gillade den som fan, men jag sa då att ni ska sova på saken och känns det lika bra imorn så kan ni ringa och säga att ni ville ha den.

 

Och det gick dom med på och tyckte de var en bra plan.

Och jag gav även ett förslag på att vi skulle ha ett möte imorn, INNAN dom ringde till hyrsvärden.

Så kunde vi prata för och nackdelar och bara känna att det kändes ok och allt vara grönt.

Så att inget blev impuls. Och det gick dom oxå med på.

Nu blev det en liten insident på dagen så det vart inte som vi sa, Min dotter var sur på sin kille så hon va ledsen.

men jag tyckte kl drog i väg så att vi skulle ha mötet som vi sa.

 

Jag tycker det är viktigt att man gör det man bestämt, lite med ansvar och göra.

Har jag fel?

 

Men i detta kom gubben och tyckte då att vi kunde skita i mötet" om nu min dotter ändå inte ville de, då vart jag lite pissoff och irriterad.

Då som jag skrev förut att det var ett viktigt samtal för mej och min dotter.

Så jag höjde ju rösten, och då blev det ett himla liv i luckan kan jag lova.

 

Så nu vill jag bara fly bort och denna låt passar så jävla bra.

Lyssna på texten:)



Annars är vädret helt tokhärligt idag :)

 

Vi tog oss en protein drink i morse och sen drag vi direkt och tog oss en sväng i spåret 5,6 km:) 

Känner mej så hurtig och nu ska jag laga min cykel elr fixa bakbroms så jag kan cykla utan att slå ihjäl mej.

 

Får jävligt ont här och där men va FAN livet måste man ju leva. Måste få röra på mej annars dör jag ju ut.

Knäna gör ont, Vristen , Foten och sen den där jävla höften är inte ok .

Har börjat fått ont i händerna, det liksom drar i dom och stretar, veto fan vad det kan vara men hemskt irriterande .

Hepp bäst och sluta för idag.

 

Ha de gött i solen :)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards