Direktlänk till inlägg 9 maj 2015

Tråååk lördag.

Av Jenny - 9 maj 2015 19:38


Hej igen :)

 

Hoppas ni har roligare på en lördag än vad jag har.

 

 

I brist på annat och eftersom det är så himla svårt och välja nagellack jämt så gjorde jag

en annan grej. 

Det blev alla på en gång :)

 

Vart lite coolt tycker jag eller vad sägs :)

 

Ja min lördag blir inte roligare än så här, sitter och bloggar med en öl och lyssnar lite på go musik.

Denna låt hittade min son och skickade till mej.

Ta och lyssna vetja.


Om ni gillar sån typ av musik, kan inte säga att de är varken hårdrock eller rock.

Men absolut inget sånt skrik som hårdrock kan ha. Mjukt och gött.

Och han som sjunger har en mycket go röst.

Ta och lyssna vetja om ni har tid :)

 

 

Häromdagen skrev jag om min PTSD och kom på en grej till som jag inte klarar av direkt.

Det är när man blir arg och är hotfull ( i min avseende ). Då får jag liksom panik då med. 

Klarar inte av när folk är arga på mej, När jag växte upp var det aldrig nån som lyssnade på mej direkt.

 

Fick aldrig säga hur eller vad jag ville, hur jag mådde eller nåt sånt. Så det blir ju viktigt för mej nu , att få sin röst hörd. Kan ju vara därför andra tycker att jag är bitchig då jag har svårt att släppa in folk på livet.

Och även om nån blir arg på mej, så känner jag aldrig att "nån"  lyssnar.

 

Som ett ex som hände idag, Jag och gubben hade en vild diskution och jag kände att han vart lite väl arg då vill jag bara komma undan för jag går in i en flykt.

Vilket jag i stället skulle ta och bara lyssna men jag fixar inte det just då.

 

Medans han då säger att om inte jag fixar de varför ska han då göra det när jag höjer min röst.

Ja, jag fick ju då förklara hur det låg till. 

Vet inte om det gjorde nån spec effekt men nu har jag sagt det i vart fall.

 

Dags och sluta för denna lilla bloggstund. Skönt och få ur mej lite :)

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards