Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

Ledsen dag..

Av Jenny - 12 maj 2015 10:13



Ingen bra dag idag!

 

Sovit som en kratta och svettas hela natten fast jag haft fönstert öppet.

Drömt massa skit och vaknat hundra gånger av att jag vänt mej.

Finns det inget slut på allt det illa snart?  Hur mycket ska man palla som människa?

 

Försöker se dagen och ett nytt hopp om att de jag vill vara här på planten men vissa dagar är bara för tunga.

Vet inte hur jag ska komma ur detta illamånde, denna ångest, detta magont.

 

Önskar varje kväll när ja somnar att allt ska vara som om inget hänt och jag mår toppen som alla andra.

Utan beskymmer och mardrömmar.

Men det händer ju aldrig. Försöker värdera mitt liv högt och att det finns folk som behöver mej här på jorden men det är svårt när de hänger som en svart natt över mej.

 

Har kämpat många gånger. Främst den dagen jag hadfe valt att ta mitt liv. Och även andra gången jag valde att ta mitt liv men blev då rädda som även den första.

 

Hade jag inte blivit räddad första gången hade jag inte haft mina barn idag, och hade ja inte blivit räddad andra gången så hade mina barn levt utan mamma.

 

Känner ibland att jag gjort mitt på jorden, vet inte vad man ska göra mer.

Äta sova jobba !

 

Jobba kan jag ju inte nu så det är ingen ide jag hoppas på att jag ens kan . Känner inget hopp om det heller när jag inte ens kan få en sömn som funkar.

Ja jo om jag äter mina piller så men vem orkar ta tabletter jämt. Ja inte jag i vart fall.

 

Livet blir ju jobbigare oxå då inte gubben e hemma. Förjävligt dessa dagar!

 

Tur jag ska till M i dag, kommer nog bli tårbad hos henne idag, för idag kan jag inte hålla nåt borta.

Har vart arg flera dagar inte kunna hållt nåt borta så min enegie är väldigt låg.

 

Ge mej lite styrka!

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards