Direktlänk till inlägg 31 maj 2015

Kan inte sova igen !

Av Jenny - 31 maj 2015 04:17


 

Som vanligt händer de att jag inte kan sova , idag har jag så jävla torrt svalj och bränd gom o tunga 

så jag blir galen . 

Hostar o inget kommer upp o svälja är ju omöjlighet . 

 

Är helt slut från flytten egrntligen men sova ska man inte . .. 

Idag var min dotter jätte ledsen för jag flyttat , hon bor kvar i gamla tills måndag då dom får sin 

men hon va ledsen för jag inte va där och att hon ville sova med mej .. Lite gulligt då hon inte sovit med 

mej på många år . 

O sen sa hon att de var så tomt då de inte va nån som kom o gapa på henne haha 

jag som trodde hon hatade de 😊

Hoppas allt blir bra i slutändan för detta ska ju ändå hända , vare sej de är nu ekr sen . 

Så ska hon ju flyga iväg med sina vingar . 

 

Dålift samvete har jag , om jag nu gjorde rätt som flyttade , gjorde hon rätt som valde att flytta 

ihop med killen . Ja de får tiden utvisa . 

Jag brukar ju inte ta så bra beslut jämt men försöker att alltid göra de bästa för barnen ! 

 

Ett till litet problem som jag mår piss över , är ju detta med gubbens jobba-borta - jobb . 

Vannsingt Jobbigt!

Han trivs som fisken i vattnet o jag kan inte be han o komma upp på land heller . 

All hans vaken tid går åt till o tänka , prata , planera jobb . 

O han är så glad för sitt jobb o de unnar jag honom , bara de att jag måste reda ut dessa trådar . 

Hur man vänjer sej ?

Hur man överlever ett sånt förhållande ? 

Hur man får ihop sexlivet ? 

Hur man umgås med vänner på sin tid ? 

Hur man får ihop ett liv på en helg ? 

 

Med alla dessa frågor så grubblar man en del , vet att jag vill 

ha ihop allt för annars funkar inte min hjärna ! 

 

Nackdelar: 

Ses bara på helgen 

Minskat samliv 

Krav på samliv under kort tid (finns inget o spela på )

Trött kille 

Minskat umgänge 

Sover själv 4 dar i veckan 

Mindre kärlek 

 

 

Fördelar:

Firmabil

Fri diesel

Bättre lön 

Egen tid 

 

Ja så ser de ut tycker jag , så ska man se till fördelar så 

är de mesta pengar bara o mer egen tid för mej . 

 

Behöver varken elr vill ju ha han hela tiden . 

Visst är jag gnällig men de va precis så här jag hade de med mitt ex 

o jag tyckte de var både skönt men jobbigt . men ville aldrig bli helt seriös med han 

va väl dörför jag tyckte de var ok . 

Så de va så skönt när jag träffade N att allt stämde så bra , inte bott med nån på 7 år typ

så de var en stor omställning för mel . 

Men de gick bra o jag ville detta o så byter han jobb o så är jag tillbaka på ruta 1 igen . 

Allt handlar ju så klart inte om mej , dörför jag inte säger till han att byta jobb , visst

jag har lagt upp de som ett önskemål men trivs han så här så klart han ska fortsätta ! 

 

Han ska ju få ny firmabil så där blir han nog kvar ett par år. 

Så bara för mej o stå ut ! 

 

Nu e kl 4:40 o inte de minsta trött .. Suck 

hoppas ni sover gott . 

 
 
Ingen bild

Diana

31 maj 2015 21:24

Allt kommer att ordna sig Jenny!
Förstår att du grubblar.... men försök njuta av det ni har! Kraaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 21 april 2016 09:18

Följ med till min nya blogg . Fräschare , roligare och mkt bättre :) http://nouw.com/JennaMaidens Vi ses där :) ...

Hej

Av Jenny - 20 april 2016 22:31

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1755107051"

Av Jenny - 20 april 2016 22:14

Dagen började med en himla brak start . Min bästa vän kom på besök på Mörra men de va inte bara hon som kom , utan det drällde in folk för o göra det sista på toan . 5 gubbar , plus att jag var tvungen och dra vid 11 snåret för o byta däck på bil...

Av Jenny - 15 april 2016 08:36


Fina inge bättre än o vakna och mannen i mitt liv sover . Det bästa är och bara mysa in sej . Har en liten hund som oxå tar alla chanser att få mysa lite :) Jaha nu har vi fått 3: an vi stått i kö på ett tag , det kom tydligen ingen mer på ...

Av Jenny - 13 april 2016 10:15

Vaknar med ett stort hat till allt . Hade lust och kasta ut mattläggarna. När jag kom upp och skulle gå ut med hundarna så hade dom saker i hela jävla hallen , fick börja med o kasta ut grejerna .. Suck hoppas denna skit snart är över . För...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards